måndag 1 juni 2009

MI

Idag så har jag varit i MI andan och för er som inte vet vad MI är så är det en samtalsteknik som används i motivations,förändringsarbete och jag tycker den är bra....
Idag så skulle då vi bedömas för de videoinspelade MI samtalen som vi gjort och ångestnivån i rummet imorse var hög,man kunde ta på den.....sen ägnades hela dagen åt att titta på allas samtal och sedan bedöma utifrån MI andan och dess andra skattningar .
Jag höll allvarligt på att dö innan det var min tur och sedan så var det inte så skoj att se sig själv,men det vart bra och jag är mkt nöjd och framförallt glad att det är över.
NU så är jag så trött att ögonen faller ihop,så GODNATT på er allihopa och vi hoppas på sol även imorgon:O)

2 kommentarer:

Bus sa...

Du är jätteduktig så det gick nog bra.
Längtar tills ni kommer upp. Kram till dig <3

Sanna sa...

Oj det låter svårt. men jag tror du grejade det.. Du är så medveten om mycket och hkälper mig med det du skriver..

Så det gick nog bra..

Kramar om