tisdag 9 juni 2009

Vad är det som slår knock-out?????

Herrejösses,jag är nere för räkning.......
PÅ jobbet så är det verkligen full rulle och mycket jobbigt nu tycker jag och sen så vill jag ha bra planering för mina patienter under sommaren och allt annat praktiskt måste vara fixat och så är det ju allt annat med skolavslutningsvecka,personalfest,massagejobb,träning,sjuk man och allt annat,jag är så trött så jag svimmar snart....men herregud,snart så är det ju semester:O)
Idag så fick jag in skattepengarna och jäklar vad arg jag vart då jag lyssnade på saldot!!!!
Vet ju att det är så att det mesta dras på skatten,men för oss som ä'r bilburna och MÅSTE ha bil och reser varje dag med allt vad det kostar så är det ett HÅN vad man får igen,det räcker ju inte ens till dieselkostnaden och sen så är det ju allting annat.....SKIT OXÅ!!!!
Sen så lugnar jag ner mig och inser att det är bättre att få tillbaka än att betala tillbaka,men åker man på rest så har man ju fått mer under året så jag blir bara trött av detta tänkande....
Det som är lustigt är ju varför alla storfräsare undrar VARFÖR människor fuskar i deklarationerna......konstigt...NOT!!!!!!
NU så ska jag ta och reda ut det tredje världskriget som pågår i badkaret....

Kramizar på er allihopa och hoppas att skatteverket varit snälla mot er.....

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Kramis på dig med. Hoppas att du mår bra. Snart är det semester! <3

Sanna sa...

Oj jag tror bestämt att det är någon som verkligen behöver semester =)Vad fin du är som tänker på allt och alla, men glöm inte bort dig själv vännen..

Hoppas du får en rogivande semester både med lite skoj och vila..

Krama rom dig