torsdag 25 juni 2009

Det är sommar igen,det är sommar.......





...det är sommar lyssna på mig,det är sommar igen det är sommar,det är sommar för dig och för mig:O)
Nu är jag och barnen hemma efter en något avkortad semestertripp,men då jag är förkyld och Ellen oxå är det, så vill vi inte smitta ner mormor som nu nått den högaktningsfulla åldern av 90 år,hon blir så lätt sjuk och det är då bättre att senare i sommar åka upp till henne.....och faktiskt så tyckte mormor att det var omtänksamt att inte smitta ner henne även om hon LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTADE SÅ efter oss.....

Ikväll så har barnen badat i poolen och jag har försökt att rädda mina stackars blommor efter att ha vårdats av min man i dagar av stekhet sol,dom flesta gick att rädda:O)

Ha det så gott och kom ihåg:SOLKRÄMEN!!!!!!

1 kommentar:

Bus sa...

Blommorna ja...det var djupt tragiskt tt komma hem i går kväll...Jobbar dygn nu så det blir nog ännu mer tragiskt att komma hem imorgon, fniss.
Må så gott i sommarvärmen. Imorg börjar min semester. Kram kram