lördag 13 juni 2009

EMD
















Vad är en bal på slottet,mot en kväll med EMD i spöregn???

Ingenting om ni skulle ta och fråga mina tjejer,detta är det bästa dom sett någonsin!!!!!!!!

EMD var på fyrishov ikväll och det var vi småbarnsföräldrar,några hysteriska unga tjejer och sedan så var det en hög med sura människor som jag inte riktigt fattar vad dom gjorde där,dom kunde helt enkelt stannat hemma.

Ellen satt på mina axlar i 1 timme och 15 minuter och jag har träningsvärk redan,Moa sjöng och dansade med några kompisar som oxå var där och jag tycker oxå att några av deras låtar är bra och höjdpunkten var ju naturligtvis Baby Goodbye och om ni vill höra min åsikt så är All For One oxå bra:O)
Förkyld som en tok har jag blivit IGEN och min hals känns som ett öppet sår och jag kan ju bara tänka mig så fräsch jag kommer att känna mig imorgon efter denna kvällen.....jag försöker att kurera mig med honungsvatten...
Sätter in några bilder från kvällen,så höres vi imorgon.....

BABIES GOODBYE

2 kommentarer:

Bus sa...

Vad skoj för tjejerna. Dessutom hade jag i all hast glömt att det var nu ni kommer. upp Vilken GLAD överraskning. Jag har helt förträngt att det är midsommar till helgen. Ses snart. Kram

Anonym sa...

Kolla in en skön intervju med"snygg" Erik. rätt avslappnad kille fasktiskt.
http://www.svenskaturistforeningen.se/sv/ssj/sverigessvenskastejobb/stfturist/Erik-Segerstedt-och-jag-fiskar-makrill/