söndag 31 maj 2009

Helgen har gått....


Denna helg har ju varit helt underbar med sol,sol och åter sol och jag har blivit brun:O)

Idag så väcktes jag av att Moa spelade på sin synt och sedan så kom dom och uppvaktade på säng och det var så mysigt,sen tog vi frukosten på altanen och sedan så for jag iväg och svettade ur mig 10 liter på gymmet(kunde vrida ur tröjan efter passate idag:O),sedan så har Helena och hennes barn varit här och lekt och H har noppat mina ögonbryn,nu ikväll så bjöds Kicki och Tobbe på rabarberpaj och vaniljsås(jag tog melon),så det har varit en mysig dag i vänners lag....

Imorgon så är det MÅNDAG och jag ska på sista dagen av MI och vi ska ju titta på våra inspelade samtal och bli bedömda av varandra och lärare och jag är faktiskt skitnervös,tycker inte om sånt där...

Har iallafall lärt mig mkt bara under dessa introduktionsdagarna och använder MI mkt och framförallt så blir JAG medveten om min roll och när jag gör rätt och när det blir fel och det är lärorikt och häftigt att se skillnaden,än när man bara sitter och drar information rakt av,då har man inte patienten med sig på samma sätt....

Ikväll så skulle Kicki och jag ha gått våran promis,men då termometern fortfarande visar 28 grader så kände vi att ngn måtta får det lov att vara,det blir andra dagar....


Kramar om er och idag så får alla mammor jag känner en extra kram och mina tankar finns hos mamma.....

Inga kommentarer: