tisdag 19 maj 2009

Vart tar dagarna vägen????


Jisses vad tiden rinner iväg,då var det Onsdag imorgon igen och min arbetsvecka är slut och denna veckan så är det slutet för många:O)
Jobbet suger just nu och jag känner mig ganska värdelös,men vet oxå att det känns så ibland och att det inte behöver handla om mig,men ibland så är jag inte logisk,jag känner bara en massa och nu så är det lite mkt....
Annars så känner jag att jag får energi,har ju genom projektet på jobbet kommit igång med träningen,både på arbetstid och fritid,Kicki och jag promenerar tre kvällar i veckan och idag så har jag dessutom träffat en PC som stöd i viktnedgångsprocessen som för min del verkar ska hålla i sig tills jag dör.....
Igår så var jag dessutom till Dr Pan och fick akupunktur och ska dit nästa Måndag och det känns verkligen bra,så nu känns det som att Netten kanske kan komma på banan igen,peppning,peppning,peppning TACK!!!!!
Kramar om er allihopa för nu så ska jag ta upp mina badande flickor,mysa lite med dom och sen så är det dags för nästa arbetspass för dagen:MASSAGEN!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet vad jag tycker, vännen!!!

Kramar och mycket peppar....hmmm...!!

//Bellamamma