söndag 3 maj 2009

Hemma igen....











Ja,då är vi då hemme igen efter några intensiva,roliga dygn i Bräcke tillsammans med släkten.

Vi har firat mormor som idag fyller 90 år,en mamma,svärmor,mormor,farmor,gammelmormor( och allt annat som hon är)betyder så mkt för oss alla och som min moster sa i sitt tal:vi är alla så välkomna jämnt och vi blir så bortskämda med både mat och kärlek ....
En annan sak som min moster sa till mig när vi kollade på dom fina blommorna var:Att dom gula rosorna hade hon valt för att det var mammas favoritblommor och på det sättet så var även mamma med oss denna dag,jag var tvungen att gå iväg en stund och torka tårarna som började att rinna.Tack Gunnel för att du gjorde mamma så delaktig även fast hon inte finns ibland oss,du är så underbar...
Min mormor är en dam med ork fortfarande trots sina 90 år och hon hade bakat och donat inför sin dag och vi har haft en trevlig helg tillsammans och nu så sover nog mormor gott:O)

Skriver mer imorgon för jag känner mig seg efter allt kalasande och en lång bilresa.....


Kramar om er alla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket vackert vårbord!!

Flickorna var så fina i sina kläder!!!

Kram....

//Bellamamma