måndag 11 maj 2009

7 år idag....







Idag så firar Anders och jag 7 årig bröllopsdag:O)
Vi gifte ju oss i Tuna kyrka och Moa döptes denna underbara,soliga dag tillsammans med alla våra nära och kära och det var så roligt och fint.....

Blir så nostalgisk när jag tänker tillbaka på dagen då jag vart"Blommens"Anette,det är ju oxå lustigt hur man helt plötsligt blir någons fru...men jag älskar att vara just"Blommens Nettan".

Rosorna står på bordet och är så röda och fina och ikväll så blir det faktiskt ost och kex och ett vilt festande med Icas päroncider:O)det är ju jobb imorgon och jag är så trött så jag skulle somna över ett glas rött(så det sparar jag till helgen)....
Har just nattat barnen och får se hur Moa mår imorgon,hon har jätteont i nacken och hade tydligen klagat över detta redan i skolan,har ingen feber....
Hon har haft svullna lymfkörtlar i nacken i drygt ett år som hon klagar på av och till,men husläkaren har kollat detta och det är tydligen normalt...så jag vet inte jag.....

Hoppas att en god natts sömn tar bort det och att hon glad i hågen hoppar upp ur sängen klockan 05.45 imorgon bitti....tidigt är det..

Kram på er,nu ska jag gå och mysa lite med min egen "Blommen"






3 kommentarer:

Sanna sa...

Ett stort grattis till dig och maken sju långa år... vad härligt..

Känner lite lika nu när vi ska åka eftersom vi var i Grekland när vi träffades och ska dit nu igen, hoppas att vi får känna lite som innan.. Utan barn stoj runt omkring oss..

Men jag blir lite fundersam är det du på båda bilderna?

Hoppas ni får en fin kväll..

Kramar om dig

Bus sa...

Grattis till eran 7åriga bröllopsdag. Tänk vad tiden går fort.
A har oxå sådär med knutor i nacken, obehagligt men vanligt.
Jag tycker att du har rätt, vi måste snart ses. Kramelikram min vän

Anonym sa...

Grattis på er bröllopsdag!!

Hoppas ni "blommor" myser och rår om varandra riktigt!!!

Kram

//Bellamamma