söndag 24 maj 2009

Dagen som varit låååååååååååång....


Idag så väcktes jag av familjens morgonpiggaste tjej,nämligen Ellen....

Klockan 05.10 tyckte hon att vi skulle gå upp,jag vägrade men gick efter ett tag upp för att resten av familjen skulle få sova....sååååååååå trött så jag mådde illa men timmarna gick och vid 08.45 så stack jag till gymmet och tränade och det var jätteskönt.

Annars så har vi fått mkt gjort härhemma idag,både ute och inne och ett stort TACK till Tobbe som klippt alla gräsmattorna idag,vi har ju en del som ska klippas:O)

Vi har även monterat ihop Ellens nya Pippihus,det förra var så gammalt så det krakelerade så nu är ett nytt på plats,får stå inne ett tag till innan det flyttar ut på altanen,Ellen är superlycklig:O)
Har varit ute på promenad med kicki och sudden ikväll och nu så ska jag faktikst bara bädda rent i sängarna och sen så ska jag SOVA!!!!!!


Må så gott alla underbara människor:O)

Inga kommentarer: