tisdag 5 maj 2009

Regnar hos mig....


Regnar hos mig idag,solen sken imorse då jag skickade iväg man och barn och själv så kröp jag ner under täcket och somnade om....

Är genomförkyld(igen)och har idag faktiskt varit vettig och stannat hemma och blir hemma även imorgon,för jag inte är en rolig syn direkt och har inte så mkt röstresurser heller.....

Vi skaffade ju en liten kattfröken i år och nu så har byns alla hankatter hittat hit och jag är rädd att hon blivit könsmogen,så därför så rigde jag till vetrinären och mkt riktigt så kan hon katter från ca 6 månader bli könsmogen.

Så nu är tid bokad för kastrering av våran lilla Cissi hos dom som har ett väldigt gott rykte i uppsala nämligen Uppsalas vetrinärpraktik på Fyrislundsgatan,en av dom vetrinärerna var med och startade och är aktiv fortfarande i Samvetet(tar om hand om övergivna katter),så nästa fredag så blir det av.....

Nu så luktar det vitlök i huset då barnen önskat köttfärssås och det ska dom få till middag idag,snäll mamma som man är:O)

Kramar om

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Trist att du är sjuk, saknade dig på jobbet idag.Krya på dig.Själv förbereder jag mig för testet på fredag; fniss.Kram P