måndag 25 maj 2009

THUNS


Jaha,då var det Måndag igen men denna Måndagen känns bra och vet ni varför???

Jo,jag är ledig!!!!!!!

Dagmammorna har planeringsdag och då har jag arbetat in denna dag och det känns så skönt att få en extra dag såhär och dessutom efter denna helg som varit så fullspäckad ....

Solen skiner,det kommer att bli kanonvarmt,vi har ju gjort det mesta i helgen så idag så kan jag slappa och bara vara med Ellen på fm och klockan 13.00 så kommer Moa hem och har sin kompis Viking med sig så då blir det full rulle.....

Klockan 09.00 öppnar ju världens bästa butik:O),nämligen Thuns och det bästa är ju att jag bor 5 km därifrån så Ellen och jag ska åka dit och köpa lite T-tröjor,sommarbyxor och lite annat som behövdes kompletteras i barnens garderober....dom har ju det mesta på denna underbara affär och sen så är ju personalen så underbart trevliga och servisminded,så ni som inte varit på Thuns :ÅK DIT!!!!!!!

Ikväll så ska jag till Dr Pan igen och få akupunktur,ska bli spännande och se vad han säger idag...har ju varit så duktig och tagit de tabletter som han sa att jag skulle...jag vill ju så gärna få känna mig helt frisk och slippa ha ont......


Kram på er och glöm inte att säga till någon i din närhet att du bryr dig och tycker om.....

1 kommentar:

sanna sa...

Låter härligt att få en ledig dag för dig och som du säkert behöver..

Tack för att du fanns hos mig idag, det gick bra om man tänker på det stora hela.. Men nu var det en liten hål jag skulle laga. Nästa gång är det två tänder som ska ut, så jag blir nog inte lika glad åt det..

Kramar om dig