fredag 8 maj 2009

Fredag,Fredag


Ja då var det Fredag igen och ännu en arbetsvecka är avklarade för de flesta iallafall.....

Jag känner mig piggare idag och har faktiskt varit uppe hela dagen utan att ha behövt sova(ser detta som ett framsteg),så nu jäklar ska bacilluskerna få flytta till annan ort:O)

Har varit på Ellens och min tradionslunch på Thuns och hon åt pannkaka,sylt och glass och jag åt en god skaldjurssallad,så nöjda och mätta så åkte vi och hämtade Moa på skolan och sen bar det av till frissan Ylva som klippte båda tjejerna....

Vart så fint så och sen så vill dom ju alltod ha färg i håret efteråt så vi höll på att få ett smärre astmaanfall innan det var färdigsprayat,men dom är nöjda och det är ju huvudsaken...

Ikväll så blir det TACOS och nu väntar vi på att Anders ska komma hem,han är nämligen och storhandlar efter jobbet(stackarn),men han erbjöd sig själv.....min goe man,ingen annan är som han:O)


Trevlig kväll på er allihopa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig fredag på er alla!!!

//Bellamamma

Bus sa...

Hej min vän!
Känslan kan du känna dig lugn med, det är inte mer än vanligt. Kramis till dig för att du tänker på mig.
Vilka härliga brudar!!! Ha en bra helg <3

Daniel sa...

åt ni min favvorätt å tacos å njuuut!