onsdag 27 maj 2009

Vilken vecka!!!!

Om jag i förra inlägget klagade på vilken dag så är det nu vilken vecka!!!!!
Att jobba tre dagar har både för och nackdelar ,skönt att få tid till massagen,familjen och allt annat,det tuffaste är att klara av sina patienter på färre dagar,plågas ofta av dåligt samvete att jag aldrig /sällan bara hinner sitta ner i dagrummet och snacka med ungdomarna och denna veckan så var jag ledig måndag och då blir det extra knökat och samma visa blir det nästa vecka då jag ska på MI utbildningen på Måndag.....
Blir trött bara av att läsa.....
Annars så är det full rulle,ligger på topp just nu med träning och motivation så det känns bra och peppar,peppar så har jag inte dragit på mig ngn infektion på snart två veckor och det är LÅNGT för att vara jag....(törs knappt säga det).
Barnen är det full rulle på och imorgon så har Tuna skolan sin årliga Vårbazar,det innebär att alla klasser sjunger ngt och sedan så har klass 6 vårshow,det är lite försäljning och sedan fika,en trevlig kväll...VI klassföräldrar ska stå och sälja bröd,så det är ju verkligen en human uppgift,värre blir det nästa år då vi har köket och ALL DISK!!!!!
Har sett på GA och gråtit som vanligt,tjuter som en tok på detta program,så sorgligt och romantiskt på en och samma gång....
Nej,nu så ska jag sova så jag orkar upp imorgon och ge barnen en bra start på dagen och sen så är det gymmet som gäller klockan 08.00:O)
HURTIGT,VA!!!!!!!

Kramiz

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Wow vad du är duktig.
Jag tror att jag ska byta sign Bus till Disktrasa för så känner jag mig just nu. Nu blir det bara bättre. 1 vecka kvar, shit pommfrit. Ha det bra. Kram <3