lördag 16 maj 2009

Tjejmiddag


Var hos Jenny igår kväll tillsammans med Maria J(Marie kunde ej komma)och fick middag och gosade med Hugo(7 veckor).

Skillnaden mot när jag sammanförde dessa tjejer och vi träffades var att vi alla då var singlar,träffarna bestod av fest och utgång och det var skojigt,jag var ju den som gifte mig,skaffade barn först och nu så är alla stadgade.....

Träffarna nu består av lugna,härliga middagar med prat,prat och åter prat om VÅRA BARN och eftersom nudå Jenny och Maria har blivit mammaor alldeles nyss så är det mkt småbarnsprat...

Maria har Matilda,9 månader,Jenny har ju Hugo,7 veckor och Marie har Simone som blir 4 år i Juli och jag har ju mina gryn Moa blir 8 år och Ellen är ju 4½,så gänget har utökats med både män och barn men det är så roligt så:O)


Idag lördag så håller Anders på med veden,Moa är hos Bella(sovit över från igår och leker väl för fullt skulle jag tro,hon känner sig så hemma hos denna underbara,varma,goa familj),Ellen ska iväg och leka med sin kompis Clara här om en stund och helt plötsligt så har jag lite egen tid och tror faktiskt att jag kanske ska dra en sväng till rasbo och hälsa på i Gymet,ska ju promenixa med Kicki ikväll....

Blir grillen ikväll med rotfruktsgrönsaker och en kall sås med vitlök ,blir NICE!!!!

Ha en bra dag och njut av våren och varandra och GLÖM inte att tänka på "golfbollarna":O)

Inga kommentarer: