torsdag 7 maj 2009

Utmaning

Fått en utmaning från mamma Bus och tar givetvis den:O)


Vilken mat äter du ofta?Småbarnsmamma som jag är så är köttfärs en bas i maten,tacos,köttfärssås o pasta,lasagne,köttfärsbiffar m.m


När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag har svårt att inte hjälpa till,så jag sitter inte still....


Var sitter du helst när du bloggar? Eftersom vi har stationär dator så sitter jag på kontoret och bloggar

Köper du trisslotter ofta? Det händer

Vilken stad eller land har varit din bästa semester? Det jag först tänker på är när Anders och jag var i Prag alldeles själv(syrran var barnvakt),det var helt underbart att bara få vara VI!!!!!
Sedan så var greklandsresan tillsammans med barnen förra året helt underbar:O)

.Vilken TV kanal tittar du mest på? Mkt TV 3 och 5 blir det.....

Inga kommentarer: