måndag 25 maj 2009

Vilken dag!!!!

Jag har NJUTIT av denna dagen,snacka om att det var tur att dagmammorna har haft planeringsdag just idag:O)
Har suttit i solstolen,lekt med Ellen,småservat barnen med mat och fika och en del medlingar i bråk som uppstår syskon emellan:O)
Ser nu ut som en nykokt kräfta och smörjer mig frenetiskt med Aloe Vera och hoppas att det lägger sig till imorgon och att hettan ger sig annars så kommer jag nog allvarligt att svimma på friskhuset imorgonbitti,ska träna direkt på morgonen...NICE!!!!
Har ikväll varit på min andra behandling hos mannen som inte säger så mkt(Dr Pan),men arbetar desto mer,jäklar i helsike vad ont det gjorde idag,satt som en smäck itaket då han satt en av nålarna i ländryggen,hade lust att smocka till honom men sååå lägligt att han lagt en på mage så att man inte når...finns en tanke med det mesta:O)
NU så ska jag ta och paka alla väskor som ska packas och gå igenom inför morgondagen och sen så blir det Cityakuten och sovdags för Netten....

Kramiz

2 kommentarer:

Katarina sa...

Va härligt med en ledig dag. Tuhns låter som min favoritaffär, men den ligger si så där 100 mil söderut, närmare bestämt i Ullared
GEKÅ`s.
Kram Katarina

Carina sa...

Hehe, nu vet jag varför jag alltid ligger på mage under massagen, just det, för att jag inte ska nå dig och göra något som jag får ångra senare. Vi ses på fredag, kram :-)