torsdag 30 april 2009

Kalas







Moas kompis Bella fyller idag 7 år och hennes storasyster Erika fyllde ju i tisdag,men dom vart båda firade av oss idag....



Erika skulle tillsammans med sin pojkväns familj på ett stort kalas på kvällen och gjorde sig därför extra fin,dom skulle dessutom ha bugguppvisning på festen ikväll:O)

Bella var som vanligt ett busfrö och for som vinden och Moa efter och på slutet kom lillasyster,så man kan lugnt säga att det är som vanligt:O)
Jag har så jäkla ont imin hals och har haft sen i Tisdagskväll och idag så har jag gurglat saltvatten(det äckligaste jag gjort i mitt liv),bafusin,vicks tabletter och salva,honungsvatten och nu så har jag tom stannat hemma från grillfesten,resten av familjen fick åka...jag måste vara bättre eftersom vi ska åka imorgon ......

Nu ska jag ta och bädda ner mig under filten i soffan och glo på TV och kanske tom somna en stund.....

Kramen på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kram till dig och familjen!!

Tack för en härlig eftermiddag!! KUL var det!!

Kan du skicka kopior på Moa & Bella och på Bella när hon dansar MED sin askungeklänning??

Anonym sa...

Jaa haha..!! gärna på min stora dotter också såklart!!!

Kramar......

//Bellamamma