lördag 4 april 2009

Vilar mig frisk.....


Har idag inte gjort många knop,har skjutsat Moa till kompis och sedan så har jag suttit under en filt och läst en bok ute och gjort några stödinsatser här och där,tänkte att jag skulle vila mig frisk tills på Måndag då jag ska jobba.....

Nu så ska vi grilla till middag och det serveras file med rotfruktsgratäng,barnen ville ha grillkorv,ska bli ,mumsigt.....

Har fortfarande efterdyningar efter filmen,den sitter kvar i en och har idag fotat Sudden litegrann.
Det är svårt att fota honom för när jag säger hans namn eller ngt vad som helst egentligen så kommer han glatt springande och vill kela eller prata:O)

Nu så ska jag ta och fixa det sista innna maten men ha det så gott allihopa......

2 kommentarer:

Susannes Smultronställe sa...

Vad fin han är!!!
Golden.
Me like.....

sanna sa...

Men vilken gohund.. =) Jag måste få länka dig för jag missar så mycket ser jag..

Kram