torsdag 16 april 2009

Rollspel och jag.....vilken kombination:O)

Jag är en person som hatar att stå inför en stor grupp männsikor och tala(inte lik min far på ngt sätt som inte har gjort annat i sitt liv),självkritisk som sjutton och har väldigt svårt att se om jag gör ngt bra....
Idag så har jag då varit på MI utbildningen och det var en bra dag,men oxå jobbig tycker jag...
Är faktiskt väldigt trött då man suttit hela dagen och lyssnat för att lära denna metod och sedan även utövat den i övningar och rollspel,det är så nyttigt att göra detta men tröttande....
Imorgon så ska vi fortsätta med mer rollspel och rollspel och lite mera rollspel och sen så ska jag ju direkt på klassfesten och vara en pigg,glad klassmamma som är full av energi att umgås med en skock med 6 och 7 åringar och är välan hemma vid 21-21.30 utan middag.....hur kinkig kommer jag att vara:O)
Skämtåsido så ska det bli roligt med klassfesten och barnens förväntningar gör att man skulle kunna leva utan mat i en vecka.....

Kramen till er allihopa och önska mig lycka till imorgon med mitt MI:ande

1 kommentar:

Bus sa...

0Kram å trvlig helg på dig med.