tisdag 7 april 2009

Solen skiner och det är underbart:O)

Jobbar på som vanligt och på våran avdelning så är det en lugn vecka då många har påsklov nu och det är faktiskt ganska skönt.....
Jag har nog dragit på mig en bihåleinflammation,eller rättare sagt:Jag har en bihåleinflammation IGEN!!!!!!
Jag var till min zonterapeut igår och hon och hennes elev körde samtidigt och det var ingen skön upplevelse och infektionspunkterna och höger bihåla gjorde så ont så jag höll allvarligt på att svimma,det snurrade ordentligt:O(
Fick healing och en massa annat och när jag skulle åka hem så tänkte jag:jag kommer inte att komma hem,hade så fruktansvärt ont att jag grät i bilen....
Orkar inte prata om detta med folk längre då det nu efter drygt ett års sjukdom inte känns som om jag pratar om ngt annat,utan jag tar lite ipren och hoppas att det blir bättre ,det är ju ledigt snart.....

Igår så fick jag reda på att min önskade sommarsemester slår in,jag kommer att vara ledig i 8 hela veckor,det ni....Är så himla lycklig:O)
Imorgon så ska jag åka till jenny och se på hennes lille Hugo,det ska bli så mysigt att träffa dom...
Nu så ska jag ta och deklarera,så är det gjort sen.....

Kramen till er

Inga kommentarer: