fredag 3 april 2009

Marley och jag är som Sudden och jag.......


Ja,som jag berättade i mitt förra inlägg så bjöd min kompis kicki mig på middag och bio,TACK KICKI!!!!!!

Jag fick bestämma film och det vart ju"Marley and me",SE FILMEN den är helt underbar men ta med HUSHÅLLSRULLEN!!!!!!!

Denna film är lika underbar och hemsk som boken,man skrattar så man får ont imagen och sedan så gråter man hjärtat ur kroppen....

Jag är alldeles rödgråten,det svider under ögonen av alla tårar och när jag kom hem så kastade jag mig om halsen på min stora golden retriver Sudden som glatt viftade på svansen och hämtade sitt ben och pratade i en kvart och trodde nog att matte blivit tokig eller nåt,men tog sedan tacksamt emot det fredagsmyset som han fick vid soffan:O)

Att ha djur är underbart men det gör lika ont när man inser att man inte kommer att ha dom för evigt,att dagen då man måste skiljas kommer och har man då en hund som börjar bli till åren så gråter man lite extra.....


SE DEN,MEN TA MED MKT PAPPER(för ni gråter,jag lovar!!!!!)

Inga kommentarer: