måndag 13 april 2009

Nu är påsken slut.....


Oh,vad skönt det har varit att vara ledig allihopa så här många dagar,det har varit underbart väder och vi har umgåtts med människor som vi tycker om och har dessutom hunnit med en del härhemma.....

Nu så är skolväskan,dagmammeväskan,byggväskan och min handväska:O),packade för att åka iväg tidigt imorgon bitti och göra ett dagsverke,sen så är vardagen ikapp igen.....

Imorgon så ska min läkare få ett samtal,mina bihålor behöver nog penicillin IGEN,har försökt med homeopatmedicin i en vecka och tron om att det ska gå över,men det är bara att inse fakta:det gör INTE det!!!!


Har talat med min farmor och min mormor som båda är gamla,snart 92 respektive 90 år,har ju turen att få ha båda dessa krutgummor i livet och det är så roligt att få tala med dom i telefon,pysslar om dom lite,man vet ju inte hur länge dom finns kvar hos oss nära och kära,så man ska ta till vara på tillfällena,för dom kommer inte igen......

Jag har fastnat i ett konstigt missbruk,vet ni vad det är?????

SPINDELHARPAN på datorn,jag är helt såld och nu så ska jag ta och lägga några omgångar,Anders bara suckar!!!!!!

Kramelikram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!!! Jasså du OCKSÅ!!!

Jag bara MÅSTE spela ett par gånger (tror jag det är varjefall) innan jag lägger mig och även när jag känner....Åh nu måste jag spela Spindelharpan. :-)

Katarina sa...

Trist att bihålorna spökar. Jag hoppas att du blir bra snart.
Söt kyckling.
Öster Edinge, ligger det nära Uppsala? Jag har en moster i Uppsala och har varit där rätt så mycket i yngre dagar men känner inte igen där du bor.
Ha det bra. Kram Katarina