lördag 18 april 2009

Helg



Oh,vad det är skönt med helg.....


Jag var ju klassmamma igår kväll och vi hade klassfest för F-1 och det vart lyckat,barnen höll ett tempo som gjorde mig svettig i två timmar och sen på slutet så såg man hur dom började att tackla av lite smått och då kom godispåsen väl till pass:O)

Jag var så himla trött efter en hel dag med rollspel på kursen först och sen bara hem och hämta Moa och sen iväg för att ställa allt iordning och sen full rulle till ca 21.00 och då när jag satt mig i soffan så kände jag mig helt medvetslös(åt chips,popcorn och drack vatten till middag)fint,eller.......

Idag så är det kompisar här till barnen och jag och Ellen har dessutom varit till Thuns och köpt skor och annat som bara råkade att slinka med,konstigt det där tycker jag.....
Ikväll så ska vi grilla och sedan så hoppas jag att Kicki lyckas se när filmen Australia lämnas tillbaka,för då skulle hon ta hem den åt mig....Håller tummen:O)
Pratade just med min kompis camilla(Bröderna Bus )på telefon och guuuuuuuuuuud vad jag längtar efter att få träffas,vi MÅSTE få till det!!!!!!!


Kramar om er allihopa

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jag längtar efter dig med, snart ska vi ta oss i kragen ,eller hur. Kram kram