onsdag 15 april 2009

MI kurs


Japp,då var egentligen min arbetsvecka slut,men nejrå....Jag ska ju gå på MI kurs nu Torsdag-Fredag....
Är alltid roligta tt gå på kurs,man behöver fylla på,lära sig nya saker och eftersom vi jobbar med samtal så är ju detta jättebra.

MI betyder,motiverande samtal och vi ska ha föreläsningar,rollspel och till dag tre så ska vi ha spelat in ett terapeutiskt samtal som ska bedömas av de andra i gruppen,detta moment känns mindre roligt:O(

Har nu ikväll förberett alla godispåsar till klassfesten som är på fredag,imorgon så ska allt annat som ska med göras iordning,då kursen slutar 16.00 inne i uppsala och klockan 17.00 så ska vi förbereda allt och det är ju i Tuna,så det blir en tung fot på gaspedalen hem på fredag em och då ska ingenting vara oförberett......

Nu så ska jag snart kolla in läkarna på GA,dom är inte dåliga dom:O)

Kram på er allihopa

5 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Kram till dig från mig <3

kicki sa...

du är en kämpe du!!
många kramar

Anonym sa...

Lycka Till imorgon med kursen.Du och Pia kommer att slå alla med häpnad med era rollspel!
Välkommen in i klubben med att fixa till klassfester..och det är ju såå roligt att se hur roligt och uppskattat det kommer att vara av barnen.
STOR KRAM och KRYA PÅ DIG!!
hälsn. S.

Katarina sa...

Jäklar! hur kunde jag missa dagens avsnitt av Greys anatomy? :)
Jag har i alla fall svarat eller rättare sagt kommenterat din kommentar på min blogg.
Ha det gott. Kram Katarina.

sanna sa...

Hej! Skcikar in och tittar till dig.. Hoppas du har haft en fin påsk..

Jag tycker du är så stark som jobbar innom det, för jag vet att de kan ta på en..

Kramar om dig