lördag 25 april 2009

Finfrämmande:O)




Vi Vihar ju vänner som bor i Tartu(Estland)och Tarmo är ju ofta här i Sverige och köper maskiner som han sedan säljer hemma i Estland,men nu denna gången så är hans yngsta son med....
Han är tre år och en söt kille som nu idag leker med tjejerna,dom kan ju inte prata med varandra men kroppspråket fungerar perfekt,dom har så roligt så:O)

I sommar så ska vi åka över och hälsa på dom och barnen ser jättemkt fram emot det,att komma till deras favorit Tarmo och se hur han bor....
Anders och jag har ju varit över och hälsat på dom men för barnen så blir det första gången och dom ser bla fram emot att få se storkarna som bor uppe i lyktstolparna:O)

Annars i dag så har jag varit privatchaffis till mina barn som åkt till kompisar korsan och tvärsan och då passade ju jag på att åka till MIN kompis Kicki och ta en kaffe i solen och snacka strunt i några timmar och det var jättetrevligt,men det var mindre trevligt när jag åkte därifrån....jag fick punktering!!!!!!!

Ja,ja nu så är det kväller och solen skiner fortfarande och det har verkligen varit en UNDERBAR dag och ikväll så blir det nog en film och snack i soffan för imorgon så åker Tarmo och Sim hem....
Idag så fyller min morbror Peter år och jag har redan talat med honom men ger honom en extra stor GRATTISKRAM här oxå,ses om en vecka i Bräcke:O)

Inga kommentarer: