torsdag 9 april 2009

Påsken är här.....


Oh så skönt,jag är påskledig!!!!!!!!

Nu är det ledigt i hela 5 dagar och det ska bli så skönt,kanske denna förkylning och bihålevärk kan hinna ge sig,men det ska inte få förstöra min påsk...så det så.....

Igår så var jag och lämnade lillgröt till Jenny och Torkel och gosade med lille Hugo och han är så snäll,så snäll och föräldrarna är så stolt,så stolt:O)

Lite roligt att träffa alldeles nyblivna föräldrar och jag får ju flaschbacks till när mina var nyfödda,dom var ju A barn,allt var perfekt,man är ju så neutral...FNISS!!!!!

Vad händer i påskhelgen i Edinge då???
Jo,idag så ska tjejerna vara påskkärringar och lämna ut lite godis ,imorgon långfredagen så är vi bortbjudna till Nåntuna,Lugnet och det är alltid så trevligt,på påskafton så kommer familjen Friberg till oss på påskmat och på påskdan så kommer farfar och farmor på middag och på annandag påsk så ska jag njuta och ladda upp inför en tuff vecka på jobbet med bla.MI kurs(motiverande samtal)man ska rollspela,videoinspela när man har samtal,lärorikt men ganska jobbigt faktiskt.....

Nu så står middagssteken och puttrar och luktar gott på spisen och frukosten är avklarad för Moa och mig,det är bara ett litet krig som pågår mellan mig och min envisa fyraåring ,så hon sitter fortfarande vid köksbordet med sin frukost....får se när hon blir klar,men jag ger mig INTE!!!!!!!

Kram och ha en bra skärtorsdag

Inga kommentarer: