torsdag 23 april 2009

Grattis Maria

Idag den 23/4 så fyller min kära kusin Maria 46 år och vi har firat henne med skönsång och paket,fick gott fika och trevlig stund......
GRATTIS,GRATTIS!!!!!
Annars så har jag tillbringat dagen med Helena och vi har gjort allt i våran makt att tömma våra plånböcker,jag lyckades rejält......:O)
Jag handlade present till mormor,blommor,krukor att plantera dom i,massor av kläder till barnen,lite kläder till mig själv,parfym,smink,vi åt god lunch,nytt krocketspel vart det oxå...så jag shoppade till mig lite lycka idag:O)
Solen har verkligen visat sig från sin bästa sida idag och jag har haft byxbenen uppvikta idag och vi satt ute och åt lunch,det är så härligt att kunna känna att snart så är vi där då vi tillbringar mer tid ute än innne,kvällarna tar aldrig slut och man hinner med allt det man vill hinna(förhoppningsvis:O)......
Nu så ska jag snart massera en liten stund och under den tiden så ska jag sätta Anders på att motionera dammsugaren......

Kramar om alla och en egen kram till min favvokusin Maria eftersom det är HENNES dag idag

1 kommentar:

Bus sa...

Vilken lyxdag...och trevlig!
Hoppas att du har det bra. Jag ska iväg å jobba och har fre-mån så jag vet ju vad jag ska göra fniss!
Ha det bra vännen. Kram