torsdag 2 april 2009

Feber igen:O(

Jaha,inatt så har det varit vaket och konstigt och jag har vänt och vridit och känt mig konstig i kroppen och imorse så var febern ett faktum:O(
Men jag har tagit IPREN,sovit en sväng och nu i em när jag hämtar barnen så ska vi åka och gratta Kicki som idag fyller år!!!!!
Jag och barnen väckte henne med skönsång imorse och nu på em blir det paket:O)

Såg ett inlägg på en annan blogg och videon berörde mig väldigt mkt,det handlar om en pappa som verkligen gör allt för sin son....
Att vara förälder innebär ju ett stort ansvar,man sätter barnen i första rummet,man älskar,vårdar,oroar sig och vill att barnen ska få uppleva saker,växa som individer,listan kan göras lång......

En dag frågar en son sin far:
”Pappa, springer du en maraton med mig?”Pappan svarar: ”ja” och de springer sin första maraton tillsammans.
En annan dag frågar sonen sin far igen: ”Pappa, springer du en till maraton med mig?”
och pappan svarar igen ”ja, min son”

.En dag frågar sonen sin far: ”Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?”
(4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)Och pappan svarar igen ”Ja”…


Och här kommer videon till denna historia:

1 kommentar:

Bus sa...

Hej på dig vännen!
Ja den där videon är jättefin, jag har sett den många gånger och blir alltid lika berörd. Det finns verkligen föräldrar som gör allt för sina barn...
Hoppas att du har piggnat på dig, kram kram <3