fredag 3 april 2009

En underbar dag.....







Det är varmt,solen skiner och humöret stiger med värmen:O)
Ellen och jag har handlat mat och även en påskhäxa som jag kollat in länge på Ullis Bazar i Alunda,idag slog jag till!!!!!
Sedan så har jag gjort vår med en urna som pryder vid trappen och på em så har vi njutut av solen,barnen har fikat ute,cyklat, lekt och haft jättekul:O)
Nu så ska jag ta och fixa till mig lite då jag blivit bjuden av Kicki på middag och bio,vi ska se filmen "Marley och jag",jag ÄLSKADE ju boken så det här ska bli spännande.....

Kram på er allihop och ha det så gott

1 kommentar:

Anonym sa...

OJOJOJ vad det såg mysigt ut!!!

Jaa vi hade också mysigt igår, mest Erika tror jag hihi!!!

Häxan är underbar!! Kommer nog hem en lila på tisdag till mig!!

Kram

//Bellamamma