söndag 4 april 2010

Artros,vad är det egentligen???


Jag har suttit och kollat lite efter info om just Artros och hamnar hela tiden på reumatism eller reumatikernas hemsida eller rematikerläkare som svara på frågor!

En tanke som flyger in i mitt huvud då,har detta ngt sammanhang med min fruktansvärda huvudvärk,ledvärken som kommit i skov sedan den sjukdomstiden,då jag ibland ej kunnat lyfta en stekpanna,jag vill inte verka hypokondrisk på ngt sätt,men det kanske finns ett samband!!!

Jag ska iallafall fråga den läkare som jag förhoppningsvis snart får träffa!

Skulle vara så skönt att få ett SVAR,ibland så har jag nästan känt mig inbillningssjuk,orkar inte ens berätta om hur det känns för folk,upplever att det bara blir ett tjat och det händer ju abslout ingenting....
Ja,ja nog tjatat om detta,vara bara en tanke som for igenom mitt huvud :O)
Nu så ska Helena och barnen komma om ngn timme,så sen blir det full rulle...

KRAMIZ

1 kommentar:

p sa...

Artros...
Om du är positiv till naturmedel så finns det en hel del preparat på marknaden som är bra vid artros.
Googla på:
Grönläppad mussla
Glucosamin (med kondihit... glömt vad det heter som ska va i)
MSM
Silver
Nyponpulver

Finns olika sorter men jag skulle satsa på en kombo med mussla i.

Finns även som man kan köpa på apotek, Artex eller ngt, som bör ingå i högkostnadsskyddet, men inget vad jag vet med mussla i.

Kram P