måndag 5 april 2010

En lista....


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 2 stycken...försöker att bara ha jobb ,hem samt ID brickan på knoppan.

Vilken svordom använder du mest?Detta är en samvetsfråga,vill ju inte svära så barnen hör,men lyckas jag?
Nej,använder nog jäklar mest:O(

Äger du en iPod?Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.40

Använder du flipflops även när det är kallt ute?Definitivt inte,jag fryser som en tok om fötterna!

Var köper du dina matvaror?Ica Kvantum,ibland så handlar vi även på Willys

Vilken var den senaste filmen du såg?Dumpa honom:O)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?Beror naturligtvis på hur stor vinsten är,men vann jag miljoner så skulle jag betala av det lilla jag har,det A har,resa,ge syrran och pappa en slant:O)
Sätta undan till mina barn naturligtvis och sen så skulle jag bara ha en helt crazy shoppingdag bara till mig själv:O)

Har någon någonsin kallat dig lat?Nej,inte vad jag vet om iallafall.

Vilken cd ligger i din spelare just nu?Är ju en Melodifestivalnörd,så naturligtvis så är det nya Melloskivan:O)

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?Vanlig!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?Nej

När var senast någon stötte på dig?Ha,ha...ja det måste väl ha varit A då och gissa hur många år sen det var,fniss:O)
Vem var den senaste som ringde dig?Helena

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?Det finns det säkert vissa som gör,men låt dom hålla på i såfall,falska männsikor har jag absolut inget över för.
Har man ngt att säga så ska man ha ryggrad att säga det till personen ifråga,annars så kan man vara tyst!!!!!

Hur många syskon har du?En lillasyster som jag älskar mer än livet självt:O)

Är du blyg inför det motsatta könet?Nej

Vilken film kan du alla replikerna till?Gud sånt får inte plats i min hårddisk,har annat att komma ihåg:O)

Äger du några band-t-shirts?Nope

När flög du senast? För 2 år sedan

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 7 varav en är en Tripp Trapp stol

Läser du för skojs skull?Hinner inte läsa så mkt som jag skulle vilja,men jag vet att jag kommer att hinna med det oxå i livet,min tid kommer:O)

Pratar du några andra språk?Engelska,kommer ihåg lite tyska från skoltiden,men kan inte säga att jag behärskar språket

Diskar du din egen disk?Min bästa vän är DISKMASKINEN:O)

Har du gråtit offentligt? Ha,här är ju fröken lipsill.Svar:JA!!!!!!!

Vilka gör du, önskningar eller planer? Mkt planering är det,framförallt sen jag fick bran,men sen så är jag sån som person.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Orkar inte,men det är klart att jag vill vidareutvecklas och det är stimulerande att lära och på jobbet vill jag lära mig nya saker,få utmaningar!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?Nej!

Vad har du för väder? I dag så har det varit en pestdag,det har snöat och regnat om vartannat,jag vill ha tillbaka solen.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlig,ödmjuk,snäll och pålitlig!

Gillar du din boendesituation? Jag ÄLSKAR vårat hus!!!!

Äter du frukost dagligen?Med tanke på operationen jag gjort och med det jobbet jag har så är svaret:JA!!!

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det kan vara olika,men jag har definitivt inga problem med att sysselsätta mig med ett stort hus,två barn,en gigantisk tomt,ett jobb att sköta så är mina timmar fulbokade

Vilken är din favoritfrukt? Clementin och Apelsin

Hur gammal blir du nästa födelsedag?37 år

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej,det får syrran stå för,fniss:O)

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Ja det var mina barn i em,men jag är inte arg speciellt länge.

Vad var det senaste du åt? En hårdbrödsmörgås med leverpastej på

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? För mig så handlar det inte om könet utan om personen jag möter.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?Det vet jag faktiskt inte,får fråga pappa om det!

Gillar du senap?Japp

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Kom igen nu Anette!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG I LIVET!!!!!!!!!!!!

Sover du på sida, mage eller rygg? Vanligtvis så somnar jag på min högra sida men jag brukar ofta vakna på mage eller att jag snurrat mig .

Har du någonsin köpt något från eBay?Nej

Tycker du om att krama folk? Jag är väldigt kramig av mig:O)

Skulle du säga att du är trendig?Har inget behov av det!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?Absolut ingen.

Tycker du att du är attraktiv?Nej!!!

Brukar inte göra listor,men hittade den på en blogg som jag brukar titta in på!!!


1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilket skojigt inlägg om dig.
Nu vet jag ju lite mer, skratt!!!
Hoppas att du har det bra. På frågan om vad jag skulle göra om jag vann en miljon så tror jag att bland det första jag gjorde så hyrde jag en helikopter och åkte ner till dig och skrattade lite (mkt såklart)
Hoppas att du har en bra dag trots skitvädret. Miss U. Kramis