söndag 18 april 2010

Söndag,sliten och trött


Helgen är snart slut och likaså jag!!!!

Haft full rulle hela helgen,på Fredagen så följde Karin med Moa hem från skolan och vart sedan kvar tills på Lördagem,så mysigt att ha henne här:O)
Pappa/morfar kom i fredags och hälsade på och dessutom så var han barnvakt igårkväll då Anders och jag var på 40 års kalas,Tarmo är oxå här och han var chaffis,så vi hade en helkväll!

Det är allas våran Millan som tillsammans med två andra 40 åringar hade kalas i gårkväll och det var sååååååååååå roligt,men min bordsherre blandade " starka glas"till oss så jag kan lugnt lova att det var full rulle på oss:O)
God mat,trevligt sällskap,live band och sen så bar det av hemåt vid 01.00 och då var jag sååååå nöjd och belåten och det bästa av allt var att barnen sov till 08.30 imorse!!!!

Dom har hoppat studsmatta hela helgen,tog ut den i Fredags och det suger energi,sådet är väl därför som dom är trötta!!!!
Nu är det snart dags att åka på simskolan för sista gången denna termin,så snart så blir söndagarna lite längre:O)

Kram på er allihopa och ladda inför en ny underbar arbetsvecka:O)

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilken myshelg. Jag ser fram mot nästa helg, så det så. Kram