lördag 3 april 2010

Hemma igen från Blåkulla:O)


Detta är en bild på min påsktårta ,den var väldigt god kan jag meddela ifall det är ngn som undrar(jag torkade även rent på fatet innan servering,så det var så fint så:O)
Påsk är det och vi svenskar konsumerar godis och ägg som tokar och våran familj bidrar naturligtvis i detta,ägg,godis,god mat och en del annat slinker ner,men det hör ju faktiskt påsken till!
Otroligt vackert väder är det härnere i Uppland och barnen är helt vårrusiga,dom cyklar som galningar,leker hela dagarna ute,får dra in dom när det blir kväll och jag njuter av den underbara,varma vårsolen och det är bara helt UNDERBART!!!!
Moa är frisk och vi andra klarade oss ifrån Herr kräk denna gång och nu vill vi INTE ha hit honom igen,tre gånger denna vinter tycker jag räcker!!!!!
Min rygg och ben är oförändrat,knaprar Ipren och tar Diklofenak suppar(ej supar:O), och väntar på resultat,läste någonstans att man ska försöka att röra på sig så gott det går trots smärta ,så jag försöker att promenera varje dag,banne mig att det ska bli bättre!
Idag så har svärföräldrarna varit här på middag och spelat spel med barnen och imorgon så kommer Helena med barnen så då blir det en dag fylld av lek och bus och jag får rå om Helena en stund,alltid så mysigt:O)
Kram och fortsatt trevlig Påsk....

Inga kommentarer: