onsdag 28 april 2010

Krasslig dotter.....


Moa är fortfarande sjuk,trodde igårkväll att det var bättre!!!!

Imorse då hon vaknade så var magen ond och halsen ond,har absolut ingen matlust,äter inte ens det vi VET att hon bara älskar,lätt temp och allmänt låg och gråter:O(
Var till läkare idag då det varit mkt infektionssymtom under ngn dryg månad och nu är det penicillin i 10 dagar och jag hoppas att hon snart får bli pigga,hungriga Moa:O)

Har ställt in trippen till Järvsö och Moas kompis Karin skulle ha följt med,men vi får ta det en annan helg i stället och då vart tjejerna glada igen:O)

Haft planeringsdag på jobbet idag så jag är så trött,så trött...man ger en del dessa dagar och ordet urblåst ballong beskriver läget just nu......
Ryggen är sjuhelsikes ond och tabletterna hjälper inte riktigt,men nu så är jag ju ledig i fyra dagar så då kanske med hjälp av att inte sitta lika mkt som jag gör på arbetstid så kanske den kan bli lite bättre igen,hoppas på det för annars så brister mitt psyke.....

Sista April blir väldigt lugn för oss,då vi inte ens planerade för att vara hemma och vi inte vet hur Moa mår,så det blir väl ngt gott att äta och dricka och sen mys och mår Moa bra så blir det väl en sväng till kasen......

KRAMIZ

Inga kommentarer: