lördag 10 april 2010

Jaha,vad händer här då.....


...inte speciellt mkt inte!!!

Vi två invalider(jag och maken)vaknade av att barnen halvt höll på att slå ihjäl varandra,vem behöver vakna till fågelsång?????
Sen så var det full rulle,det var som vanligt i livet att bara låtsas att Yippie vad jag är pigg och känner mig utsövd,hurra en ny dag!!!

Nu låter det värre än vad det är,men både A och jag känner oss lite pensionärsmässiga just nu,med värk och annat...jag startade iallafall med tabletterna och efter ett tag så var toppen borta och då satt jag igång att baka bullar,som jag talat om i snart en månad...men nu så är dom klara!!!!!

Barnen har haft kompis och lekt hela dagen och jag har även hunnit med att ta en promenad,måste ju röra på mig även om det är kallt!!!
På med mössa,vantar och sen så var min kusin så snäll och gjorde mig sällskap,alltid trevligare med company:O)

Nu så ska det lagas middag och sen så är det ju Körslaget i kväll,har handlat så jag ska göra räksmörgåsar till hela familjen,barnen har tjatat om det,så ikväll blir det mums:O)
Ha en bra kväll och ta hand om varandra!!!

Inga kommentarer: