söndag 25 april 2010

Morbror Peter 50 År idag



Idag den 25 April så fyller min morbror Peter 50 år och vi säger HURRA,HURRA,HURRA!!!

Vi har varit i Strömsund i helgen och bott hos syrran och Håkan och haft det kanonmysigt,TACK för en trevlig helg,alltid så kul att ses...längtar redan efter nästa gång:O) Sen igår kväll så var det 50 års kalas i Tullingsås och det var kanongod mat,gott dricka,trevliga människor,sång och tal och det var så roligt att få vara på plats och fira,även om vi gjorde en tidig sorti,men det viktigaste för mig är inte längden på kvällen utan att vi var där:O) Lång resa i bilen idag och en sjuk Moa gjorde att dagen var lååååååååååååång,nu sover grynen och det blier VAB imorgon då Anders ej kan släppa takläggaren själv,måste ju vara två,sen hoppas jag att hon kryar på sig ...men,men vi får välan se..

Ha det så gott och alla mina tankar är faktiskt hos min kompis Anna-Lena och hennes Mats,finns med er i tanken och det kommer att bli bra!!!!!!!!!

Inga kommentarer: