onsdag 14 april 2010

Majblommor och annat


Jaha,vart tog denna veckan vägen(nu är den ju inte slut än...men,men).

Jobbat långa dagar,hem och göra allt det som man ska göra,vart ute på kvällarna och jobbat i trädgården med allt som hör våren till,försökt att mellan varven vårda min rygg,men tabletterna hjälper väldigt bra och det är skönt!!!!

Imorgon Torsdag så har jag flexledigt för att tillsammans med en annan mamma vara i skolan och infomera och sätta igång Majblommeförsäljningen i Tuna skola(har man inget att göra,så skaffar man sig:O)
Ska bli skojigt!

Nu så är jag så trött så jag ser dubbelt,så nu blir det inget mer skrivet idag.....

Natti natti

2 kommentarer:

Katarina sa...

Jag köpte en majblomma i går. Vet att pengarna går till nånting bra :O)
Kram Katarina.

Hemma hos Bröderna Bus sa...

A var på hugget i förrgår och hade sålt nästan alla sina blommor innan vi kom hem fr jobbet.
I år är dom ganska fina i färgerna men jag saknar dom gamla som var i plast.
Idag är vi hemma hela bunten utom P, han är borta å jobbar ett par dagar. Skiftgång i hemmet kallas sånt, garv. Överlevde gårdagen och idag har jag varit hemma å njutit (?) av en ledig dag. Kanske jag ringer ikväll.Kram