måndag 5 juli 2010

Dagar av sol,sol och lite mera sol

Ja jisses vilket väder:O)
Sol,bad,sol och mera bad,det är bara helt kopiöst underbart:O)
Idag så har syrran och Håkan och deras tre hundar kommit så nu kan man lugnt säga att det är hundliv,fniss!!!!!
A,Håkan och syrran har kastat hö,jag har storhandlat och skött markservicen och sen på em så for vi alla ner och badade och gissa vad det är skönt!!!!!
Vart på thuns och shoppat,mumsat glass och nu blir det jordgubbar och vaniljsås,så jag kan bara meddela att oss går det verkligen ingen nöd på!!!!
Kram på er allihopa och hoppas att solen skiner på er oxå:O)

2 kommentarer:

Therese sa...

Tjingeling! Så bra de anlänt å du är nöjd :-)
90 + 24 frakt, dvs 114 kr kan du då föra in på mitt swedbank konto clear nr 7920 konto nr 1222882

Massa soliga sommarkramar!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vilket härligt hundliv :O) Visst är han jätte supersöt den lille :P
Jag ringer dig om typ några dagar, tror att jag behöver svalna lite först, asg* Kram min allra goaste.