torsdag 1 juli 2010

Status på Sudden


Idag så har Sudden verkligen blivit ompysslad,han vet ju oxå hur man utnyttjar situationen:o)
Till frukost så fick han köttbullar,lunch vart korv med bröd och räksallad och nu middagen var kotlett,potatis,sås toppat med en bit wienerbröd och han åt nästan hela portionen,så bra så bra:O)
Kel,klapp och sover mkt,har tom tagit sin bärtrasa och gått runt och låtit som bara Sudden kan så jag tycker att det känns ganska bra.
Pratat med vetrinären idag och hon skriver ut cortison tabletter som vi ska ge honom för att se om bakbenen blir bättre,aptiten blir bättre och allmäntillståndet i övrigt!!!
Hon ska ringa på Måndag och kolla av,dom är verkligen kanonbra...
Rekommendera ALLA att åka till Uppsala vetrinärpraktik(ja ni som bor i närheten naturligtvis:O)
Sudden tacksr så mkt för alla som ringer och bryr sig om honom,han är så glad för det!!!!
Nu så ska jag ta och vattna blommor och annat som kan behöva sig en stänkare,det är torrt här i Uppland!

2 kommentarer:

Therese sa...

Nu är livet åter här, pigga och solen skiner, så i morgon postar jag försändelsen :-) Ber jätte jätte mycket om ursäkt för dröjsmålet! Hoppas nu bara att de ska var till belåtenhet :-)

Nu ska jag trycka ner min rumpa i soffan i invänta Ernst med en läskande Cambridgedrink i min hand *ironi*

KRAM!

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Vad smart!!! Det gäller ju att hitta på knepen som lönar sig. Skämt och sido.
Vad skönt att höra att han mår lite bätte nu.
Jag var och klappade på världens sötaste Diesel häromdan, vilken sötis.
Hoppas att ni mår bra. Stor kram.<3