måndag 19 juli 2010

Jaha,här sitter jag och storgråter:O(
Ska ju till Helsingfors om några timmar och jag försöker att skärpa mig,vill att barnen ska få en rolig resa,men min älskade Sudden är på väg till Strömsholms djursjukhus!!!
Ringde dit imorse för att stöta på och kolla när vi skulle få en tid,ringde ju i torsdags då remissen faxades till dom och fick då svaret att vi blir uppringda!
Får beskedet då ssk ser remissen att denna hunden behöver intensivvård och vi måste komma in NU!!!!!
Jag blir helt lamslagen och mumlar JAVISST!
Sen blir jag förbannad efter ett tag och ringer upp igen och frågar VARFÖR ingen ringt oss då dom såg remissen,haft den sen i Torsdags och detta får jag då inget svar på,men nu är pappa/morfar på väg med min älskling och det var så svårt att säga Hej då!!!!
Nu hoppas vi alla att han kommer att bli bra,att det med ngn medicin gör att han får må bättre,SNÄLLA!!!!!!

1 kommentar:

hemma hos Bus sa...

Å nej...
Kram till er. Hoppas att ni kunde ha lite roligt ändå. Ringer!!!
Kram igen <2