söndag 18 juli 2010

Helsingfors,here we come:O)


Imorgon så åkjer vi till Helsingfors på en 40 timmars kryssning,en kryssning i barnens tecken!!!
Fullt ös på båten med barnaktiviteter,pool,vattenruschbana,barnbuffe,sen i Helsingfors blir det Sea Life(barnen har valt:O),sen samma race hem så jag tror att vi kommer att få det mysigt!
Pappa/Morfar ska vara hemma och pyssla om Sudden och Cissi så det känns tryggt och bra!

Sudden/Vi väntar på att djursjukhuset i Strömsholm ska ringa då vår vetrinär faxat remissen dit då Ulltuna är TOTALT VÄRDELÖS,våran vetrinär skrek rakt ut då Sudden skulle få vänta i tre veckor på att få tid!!!!!!!

Just nu så är jag SJÄLV hemma och det är faktiskt så skönt,familjen är på traktorrace i Stavby och jag har jobbat i kapp med tvätt och annat som bara fått lega i fem veckor då vädret varit så kanon så att jag bara varit ute,känns skönt att ha hunnit med:O)

Ha det nuså gott så hörs vi när jag kommit hem från Helsinki!!!!!!

2 kommentarer:

hemma hos Bus sa...

Vill också med...
Vad synd att jag missade ditt tel samtal ikväll. Tyckte att det blev lite sent att ringa upp, provar en annan dag. Idag var min sista semesterdag, snyft.
Njut av eran resa. Stor kram

Katarina sa...

Jag önskar er en riktigt mysig resa över till grannlandet. Hoppas också att er hund repar sig. Vet hur det känns när ens hund blir sjuk. Kram Katarina.