torsdag 29 juli 2010

Snorkråkor och hostmedicin:O)


Japp kan lugnt säga att förkylningen satt in,är nog min bästa kompis AC:ns fel...men vem vill leva utan...INTE JAG!

Nu har ju Anders och barnen varit i Järvsö i några dagar så jag kan lugnt säga att när jag kommit hem efter jobbet så har jag bara sovit,sovit och sovit så nu känner jag mig bättre,men magen är kajk och hostan på nätterna driver mig till vansinne,men det går över:O)

Idag så är det en kort dag på jobbet,arbetar bara till 13.00 och det är så skönt med såna dagar,ska dessutom fira av vikarierna och tacka dom för en bra sommar,det måste man ju göra......

Nästa vecka så börjar jag mitt nya jobb och det pirrar i magen,ska ju lära mig massor med nytt.lära känna nya arbetskollegor,nya ungdomar och när allt är så nytt och man känner att inget sitter så pirrar det ordentligt i magen,men det är väl normalt,eller?????

Nu så ska jag till och fara på jobbet och de flesta som läser min blogg(vilka ni nu än är) sover nog gott...men ha en underbar dag iallafall och njut av varandras sällskap:O)
KRAMEN

Inga kommentarer: