torsdag 22 juli 2010

Ditt och datt


Ja snart så är semestern slut och jag har haft det kanon bra även om det varit jobbigt i resan med Sudden!
Appropå Sudden så är han nu utskriven från strömsholm och han är hemma och pysslas nu om hela dagarna,han är så nöjd så!

Artros i höflederna bak,röda blodkroppar för lågt fortfarande,de andra proverna var bra,de vita lite låga fortfarande men mkt bättre,inga metastaser i lungorna,starkt hjärta,på ultraljudet så såg dom en knöl i bukväggen men det kan vara en lymfknuta men man kan ej utesluta en tumör,men det är inget man gör ngt åt då man måste öppna buken för att fastställa...
Känner oss så nöjda med att dom kollat allt och uteslutit mkt,proverna bllivit mkt bättre och Sudden mår mkt bättre.

Fått medicin för artrosen,ska äta mkt blodpudding för att höja blodvärdet och sen naturligtvis massor av kel och mys och god mat:O)
Passar på att TACKA pappa/morfar för all hjälp ,utan dig hade det aldrig gått!!!!!!

Kryssningen var kanon,rekommenderar barnfamiljer att åka SILJA SERENADE!!!!
Satsat på barnen,det var lekutrymmen som ej går att beskriva och Mumin och Lilla My höll låda med barnen från tidiga morgon till sena kväll,ungarna var helt saliga och vi föräldrar kunde med glädje sippa på en drink medan barnen röjde järnet:O)
I Helsingfors så var vi på Sea Life och en stund på tivolit....
Idag Torsdag så har jag träffat Kicki och vi shoppade loss på Gränby och avslutade med en trevlig fikastund och snack,så mysigt så!
Jag vart så lycklig då jag på Lindex hittade en LÅNG KLÄNNING,jag hittar ALDRIG långa klänningar med tanke på min längd....SÅ LYCKLIG:O)

Kram på er allihopa och ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Jättefin!
Själv har jag aldrig klänning men det visste du ju redan, skratt.
Jag undrar bara var du håller på att ta vägen. ;OP
Du har verkligen gjort det kanon, du är bäst i hela världen.
Ringer nåt vid tillfälle. Det blev ju ett hastigt avslut igår när lillebror kom hem med nedspydda kläder.Åksjuka. Kramen.

Anonym sa...

Hej du!
Så fin du är.Kram P