söndag 25 juli 2010

Tjejhelg i Gävle

Jag och Katarina:O)
Jag och Anna-Lena

Japp igår fm så styrde jag kosan mot Gävle för att ha en mys/partyhelg med Katarina och Anna-Lena!
Vi hann med shopping i Valbo,middag hemma hos Katarina och en kväll full med tjejsnack och en massa skratt och sen ut på Heartbreak och dansade järnet,var himla kul:O)
Är nu hemma och inväntar familjen som är i Alunda och hämtar middagen,kebab och pizza,smakar bra en dag som denna:O)
Imorgon så börjar jag att JOBBA:O(
Ska vara en vecka på Ätis ochs en börja påd et nya jobbet,känns så konstigt att semestern är slut!
Har haft kanon semester med sol,bad och varit med mina nära och kära,men nu så kommer vardagen krypande,men A och barnen är lediga i 3½vecka till....kul för dom:O)
Kram på er allihopa

1 kommentar:

hemma hos BUs sa...

Lycka till på jobbet :O)
Vilken skojig helg ni verkar ha haft. Jag med, gäsp!!! Kram