söndag 4 juli 2010

En dag i vilda western:O)

Ja igår så var det fest hemma hos familjen Kumpula och jag kan lugnt säga att JISSES vilken Country stämning!!!!
VILKET JOBB dom lagt ner på att göra deras tomt till ett näste för indianer och cowboys:O)
Här är tre söta små indianer som är rustade för att gå på kalas
Värdinnan i Saloonen och dessutom födelsedagsbarnet

Denna Totempåle har Kent med motorsåg stått och slitit med,vilket jobb!!!!!!!


Ja jag kan ju lugnt säga att JAG vann INTE denna gren...HA,HA!!!!!
Det var bågskytte(lika dålig där),pistol och hästskokastning.
Var en trevlig dag i hettan med god mat,trevligt sällskap,linedance,lekar och lite svalkande dricka:O)
Det var många olika saker som gjorde att det vart rätt"Feeling".Sadlar,höbalar,vagnshjul,skyltar i trä som pekade åt olika håll,totempåle,bardisk av trä,ja det var verkligen en riktig touch på detta....
Tack för en väldigt trevlig dag familjen Kumpula!!!!!




1 kommentar:

hemma hos ett myggit Bus sa...

Vilken tokrolig fest. Jag kan nog tänka mig vad skoj ni hade.
Vi tog en tur till stugan och sov över men det var både varmt och kanonmycket mygg. Fy tusan. Fast vi hade det bra iaf förutom det. Ha det gott och stor kram.
ps, vad snygg du är :O)