tisdag 13 juli 2010

Ledsen ....


...är jag efter att ha varit på återkoll hos vetrinären idag!
Jag och resten av familjen har med glädje sett att våran älskade Sudden blivit piggare,fått bättre aptit och blivit lite mer lik sig själv.Bakbenen har hasat då han blivit trött och man ser att höger bakben inte är som vanligt,men vetrinären tyckte oxå att det var skillnad!
Desto svårare vart det att förstå att provet som var riktigt dåligt förra gången blivit sämre och sedan så har flera andra värden som varit bra blivit radikalt sämre,så vetrinren skickar en remiss till Ulltuna,vi får stanna hemma från semestern då han måste vara nära sjukhuset och med ens så drog ngn bort mattan under fötterna på mig!
Jag grät och vetrinären försökte att peppa mig lite,men har ju tyvärr inte så mkt hon kan säga då hon inte har en aning om vad som är fel!!!!

Min älskade "tjurskalle"ska inte vara sjuk,han ska ägna sina dagar åt att driva sin matte till vansinne,det är ju det han bara är bäst på:)

Nu har han ätit middag och ligger och kollar med sina underbara brunnar till ögon på mig och tycker att det är dags för lite mys...så nu överger jag er för ngn som står mig så otroligt kär:O)

MYSDAGS

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Fy tusan vad trist. STOOOR kram till er.