måndag 12 juli 2010

Manboy...


Igår Söndag så var vi till Eskilstuna och Parken Zoo tillsammans med Irene,Henke och deras lilla Elin.

Vi kollade på några få djur och sen så vart det åka av i karusellerna och det var roligt men så fruktansvärt varmt,det var den varmaste dagen sedan 1994 och vi var i en park och det var ASFALT och vet ni hur varmt det blir då??????
Svetten formligen rann av oss,men det fanns ju vatten att dricka och det behövdes:O)

Klockan 16.00 så kom då den personen som alla skrikande tonårstjejer köat för och som alla vi barnfamiljen kommit för,nämligen:ERIC SAADE:O)
Han var riktigt bra och Moa och Irene stod nästan längst fram,så gissa om jag hade en lycklig 8 åring:O)

Idag så har vi varit på badstranden,det är ju vårt andra hem,men så underbart skönt i vattnet och just nu så kan jag inte tänka mig någon annanstans som jag skulle vilja vara på dagarna...
På nätterna så går fläkten för att överhuvudtaget få sova,så fruktansvärt varmt är det...skulle faktiskt behöva lite regn!!!!

Nu ska jag ta och dricka lite mera vatten och fylla på depåerna,så kramen till er allihopa

Inga kommentarer: