torsdag 1 oktober 2009

Det är mkt nu....

Herrejösses,jag hinner int med....
Jobb,jobb och lite mera jobb,först på dagen och sen massage på kvällen,skjutsning av barnen,smyckesparty,kalas på olika ställen och imorgon så drar vi av den stora finalen:Moa ska ha DISCOKALAS i lägenheten ovanpå garaget,så imorgon så ska jag hanlda och dona till att utfodra 12 barn med allt från mat till godis och annat,ska dessutom vara DJ(blir skojigt).
Ska skriva mera i bloggen i helgen,då har lugnet kagt sig.
NU ska jag förbereda fika inför smyckesvisningen...
Hasta La Vista

2 kommentarer:

Bus sa...

Ja, jag håller med dig. Det är mycket nu. Jag har jobbat ganska så intensivt men efter imorg så lugnar det ner sig lite igen.
På sön ska T ha kalas. Det låter jätteskoj med dosco i lägenheten. Snacka om lyx för småtjejer å killar i den åldern. Skitskoj.
Hoppas att du mår bra, jag hoppas att jag snart tar mig i kragen å tar upp telefonluren ist för internet, fniss. Jag tjuvbloggar på As dator idag, tur att den finns och att jag har lyckats räkna ut lösen på den ;P
Må så gott. Puss

Katarina sa...

Hello!
Kikar in och önskar dig en trevlig helg också. Ser att du har händerna full. Ha det gott. Kram Katarina :O)