tisdag 20 oktober 2009

Jag har spått mig:O)

Igår kväll så gjorde jag ngt spännande och roligt:O)
Förra veckan så var det min allra bästa vän som hade spått sig via telefon hos denna kvinnan och det hon läste upp för mig var helt fantastiskt,det var ju en precis beskrivning av min vän och andra saker som bara var klockrena och som verkligen var precis mitt i prick,så jag bestämde mig för:Jag ska oxå ringa!!!
Sagt och gjort så igår kväll var det min tur och det enda jag sa var 730826 och sen så pratade hon i 20 minuter,sen så uppgav jag min mans och barns 6 siffror och det var helt otroligt:Hon beskrev mig,jag hörde en annan människa säga mina tankar kring olika saker,hon beskrev problem som en av mina vänninor har,en släkting till mig som har problem,tom att jag ska till tandläkaren om 1-2 veckor och det SKA JAG!!!!
Hon visste att jag hade två barn innan jag uppgett deras personnummer,hon visste att det var två flickor,hon beskrev Anders PRECIS,det var helt otroligt...så mitt i prick har ALDRIG någon spått mig:O)
Jag gick med ett stort leende på läpparna hela kvällen och somnade lycklig,kände mig salig på något konstigt obeskrivbart sätt:O)
Denna kvinna bor i Junsele och arbetar efter numreologi och hon heter Karin.Jag frågade om jag fick rekommendera henne och det var helt ok.
Hennes telefon nummer är 0621-10058
Betalar gör man efteråt och man skickar 150 kronor i ett kuvert :O)
Jag ler fortfarande ,det var jättehäftigt:O)

3 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Ja visst är det lite läskigt bvad rätt hon hade?
Jag är fortfarande lite tankespridd över vissa delar av samtalet.
Hoppas att du får en bra dag vännen. Kramis till dig

Elisabeth sa...

Häftigt!!!

Minnah sa...

Visst är det kul med bra spådomar?

Jag brukar spå mig nästan varje månad hos http://www.spadam.se och kan verkligen rekommendera de.

Tack för en fin och kul blogg. Lycka till med allt.

Kram Minnah