söndag 25 oktober 2009

Vintertid


Nu är alla klockor omställda till vintertid och jag fick även sovmorgon imorse och det var såååååååååååååå skönt...
Jag är ju konstant trött,kan sova hur mkt som helst och är aldrig riktigt pigg,är inte bara som jag säger utan det är verkligen så....mindre roligt faktiskt:O(
Ska kanske ringa och be att få ta ett Hb,ringer imorgon.....

Igårkväll så var det ju körslaget härhemma,Moas favoritprogram och domn är ju duktiga alla körerna,Moa hejar naturligtvis på Amy Diamond,men jag tyckte nog att Olas kör var bäst igår,men båda dom är ju kvar till nästa omgång:O)

Spelade på Lotto igår,men jag återkommer med informationen om jag nu är en nybliven miljonär....ha,ha....jag har inte rättat än:O)

Idag så ska jag och Irene åka in till Uppsala och gå på bla Ikea,ska bli trevligt...
Vädret i Edinge är idag fint regn,mörkt som tusiken...alla fönsterlampor lyser och det är ljus tända på köksbordet.....

Ellen ska ha kompis här idag och går bara och väntar,Moa sitter och gör läxan så är det avklarat sen...

Kram på er allihopa

Inga kommentarer: